The Brand Story

Wij geloven in continue ontwikkeling als basis voor groei. Dat geldt voor onze mensen, onze klanten en ons vakgebied. Want werken is zoveel meer dan een baan. Het biedt kans op zelfontplooiing en zelfstandigheid. Door nieuwe technologie worden andere vaardigheden en een andere mentaliteit verwacht. Daarom kijken wij verder dan je diploma of cv. Het gaat om karakter en ambitie. Om de keuze voor het vak. We houden van mensen die op een intelligente manier uitdagingen aanpakken. Dat geldt voor jong talent dat bij ons begint en voor de experts die zich aan ons binden.

We vinden dat werk iets moet toevoegen aan het leven van mensen. Dat je plezier moet hebben in wat je doet. Vooral voor jonge professionals die zich willen ontwikkelen en daarvoor opleidingsmogelijkheden zoeken. Voor wie wil hebben wij een weg. Wij zoeken professionals die gemotiveerd zijn en voorop willen gaan in verandering. Met Quoratio is jouw carrière onder controle.


Kernwaarden

Wij vinden dat kernwaarden en cultuur de basis zijn van een succesvolle organisatie. Daarom hebben we de tijd genomen om samen met onze medewerkers de kernwaarden te bepalen. Hiermee krijg je een beter beeld van wie wij zijn en waar we voor staan.

meer over de kernwaarden

Geschiedenis

In 2001 startten Dick Groen en Jeroen de Vries met het opleiden van gemotiveerd jong talent tot salarisadministrateur. Dit bleek een schot in de roos. Met een PDL-groep van 3 personen en een eerste opdrachtgever was Quoratio officieel een feit.
meer over de geschiedenis

 

solliciteer nu!